Thursday, January 21, 2010

malam ku bermimpi......

post harini nk warna ijau...
sebab??
saya baru abis kan duit yang x seberapa nk ade ni....
dengan???
membeli sepAsang kain berwarna HIJAU utk di buat baju...
padahal...berlambak dah kot baju sampi nk tutup almari pon xle...
ermmmm...kena beli almari pulak ni....ngeh2...
another thing to shops till drop at ikea!!
saya suke IKEA...sbb??karipap nye sgt SEDAPPP!!

saya teringatkan lagu by p ramlee and saloma (old skul kan??)
tp biar ape org nk ckp...saya mmg suke lagu dahulu kala....(aku punye suke laaa kan....haha)


malam ku bermimpi..
dengan satu bintang...
berkata-kata ku di jendela...

wahhhh....so berangan (giler bayang sebenarnye~~~wahahahha)

done!
itu saje untuk harini

and to fadzliana~akuu xnk citer ape2 kt ko...kekekeke....

smiling...again~~

3 comments:

  1. giler sombong skrg!!!xnk cite pape kt aku?xpe sbr je la..nk wat cane org xsudi xkn nk pakse,aish tacing~~~

    ReplyDelete
  2. ngeh2...
    woi!!ko tacing..
    aku lg tacing ngn ko kot...
    bersendirian di sini...
    tp apekan daya....
    ku x mampu...(apekah ko merepek nieyna!!)

    ReplyDelete
  3. hey kamuu..update blog please!!
    citer la pengalaman bermeditasi di gunung santubung..hahahah~

    ReplyDelete